Фон

суббота, 24 марта 2018 г.

Закладки-тежики для книг - натхнення від Ліни Bolinka

Привіт!
Сьогодні з вами Ліна Bolinka і моя черга надихати вас! Тож хочу показати вам партію закладочок, які я виконала на замовлення. Тут вісім витончених жіночих та дві гранжевих чоловічих)
При їх створенні я використала багато штампінгу та кольорових спреїв. Було дуже цікаво створювати сюжети та композиції закладок. До речі, нещодавно я робила МК по виготовленню подібних закладок. Тому, хто зацікавився можна зробити подібні.
Отже, запрошую глянути на закладочки:




 Тут хочу похвалитися, бо штампи шестерні та напис є моїх дизайнів для ТМ "Cherrylana". Ці штампики входять до великого набору  "Деталі"







Такі от закладочки поїхали до своєї замовниці)
А я бажаю вам великого натхнення!
З вами була Ліна Bolinka



2 комментария: