Фон

четверг, 5 октября 2017 г.

Вдохновение от Приглашенного дизайнера

Добрый вечер, наши дорогие!
Сегодня хотим вам представить талантливую и очаровательную девушку! Нашего ПРИГЛАШЕННОГО ДИЗАЙНЕРА - Тисевич Анастасію.




Доброго дня всім захопленим скрапбукінгом!
Мене звати Тисевич Анастасія і сьогодні я, як запрошений дизайнер, буду вас надихати)

В магазині Креативність я обрала чудовий, ніжний та квітковий набір паперу THE ART OF NATURE від Scrapberry's та зробила два подарункових пакетика с крафту. В цьому наборі є цікава особливість - він ніби складається з двох. Кожна половина аркушів має свою кольорову гаму. От на цьому контрасті я і вирішила зіграти.
Я добренько повирізала пташок та квіточок, додала ембосингу на кальці та вирубки з чудового Дзеркального картону срібного кольору.
Сподіваюсь, що мені вдалося вас надихнути)
Теплої осені вам, друзі, та натхнення!







Комментариев нет:

Отправить комментарий