Фон

пятница, 27 января 2017 г.

"Полезные интересности" со Светой - Для Начинающих!!!

Добрый вечер, любимые наши рукодельницы! Мы продолжаем нашу новую рубрику "Полезные интересности"!
И мы очень рады, что она вам понравилась, ждем ваших идеи и комментариев, что вы еще хотите увидеть?

А все полезные посты вы всегда можете посмотреть по этой ссылочке
Напомним, что в этой рубрике мы собираем разные мастер-классы по темах, разные обзоры и статьи, о материалах и инструментах, о техниках и приемах! 
Вы также сможете пополнять нашу коллекцию, добавляя статьи/мастер-классы ваши собственные, или которые вы нашли в интернете. 

А теперь слово нашей Светочке Коваль:
Привіт-привіт ))
Чесно скажу ,я довго думала ,про що ж має бути цей мій пост ?? 
І так би мабуть і не придумала,якби вчора мене не запитали ,а як я взнала - що таке скрапбукінг?
І якось мимоволі,я повернулась в той НЕДАЛЕКИЙ час )) Так так, саме неделекий, той хто знає мене, той знає, що в скрапі я не так давно .В мене все почалось ,як і в більшості в декреті але не з скрапу, а з тематичного оформлення дитячих свят,а вже це моє хоббі і привело мене в скрапбукінг))
Ніколи не забуду першу зустріч з творчими людьми мого міста,не просто творчими ,а скраперами )
Біг шот,фен для ембосінгу,різак ,кроподайл,плотер,дошка для біговки від Марти,ножниці Тіма Хольца  - ЩО ??? ЩО ЦЕ ЗА СЛОВА ?? ПРО ,ЩО ВОНИ ВЗАГАЛІ ГОВОРЯТЬ ?? )))))))))
Я була в пініці,і йшла додому повторяючи те, що запамятала про себе ,і була впевнена,що мені тепер все це потрібно купити і то срочно ,бо без цього я не буду скрапбукером ))
Але нічого з цього ,я так і не купила ,ціни на інструменти швидко отверезили мене ))
І я почала шукати інформацію ,а що ж насправді 
потрібно ПОЧИНАЮЧОМУ скраперу !
Тому ,якщо ви саме така творча людина ,що стоїть на самому початку свого скрап-шляху ,в мене для вас декілька  хороших відео та ссилок ))
Сподіваюсь вони стануть вам корисними!


Декілька корисних ссилочок ))


Трішки про стилі


А ось тут в Маші в блозі ,в серпні проходив цілий 
 зайдіть, там внизу є ссилки на кожен урок - там ви знайдете багато цікавої та корисної інформації!! 

Діліться і ви з нами своїми цікавими та корисними ссилочками та відео !!
Дякую ,що читали мене )
Па-па)))

2 комментария:

  1. Очень приятно, что мой труд заметили! Спасибо большое! И, кстати говоря, Курс Молодого Бойца еще идет))))) как раз начались уроки по каждому стилю!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Маша ,це вам велике дякую! Я сама вечорами продивляюсь ваші уроки ,бо дуже багато корисної інформації !! Ще не дійшла до останнього уроку ,глянула що перший вийшов в серпні тому подумала ,що може вже закінчився)) Дякую,що сказали!

      Удалить