Фон

суббота, 3 декабря 2016 г.

Натхнення з Світланою Коваль. Золотий альбомчик )))

Привіт-привіт )))
Поки в нашому блозі ще не розпочався бум новорічних робіт ,хочу показати вам ось такий чудовий альбомчик ,для маленької Камілли.
Знаєте, деколи мені здається ,що зробити щось складне - набагато простіше, ніж коли тебе просять зробити - щось ПРОСТЕ))) 
Коли чую це слово при замовленні, то в мене починається мандраж ))))) 
Вам таке знайомо ?? ))
Просте - це яке?? В кожного ж своє розуміння цього слова !
Моя задача була такою - зробити в біло-рожево-золотих тонах- гарно ,ніжно , по дитячому та водночас - просто ))))
Сподіваюсь я справилась ))



Кому цікаво, є відеоогляд



А також огляд моє дизайнерської посилочки )))
Дякую,що читали та дивились!
Натхнення вам і всього хорошого!
Па-па )))

2 комментария: