Фон

воскресенье, 27 ноября 2016 г.

Натхнення з Світланою Коваль. December Daily.

Привіт- привіт !
А ви вже бачили наше перше завдання ? Надихнулись ?? ))
А ось вам ще невелика порція натхнення .
Це мій перший  December Daily ,тішусь ним безмежно ,і чекаю вже грудня ,щоб почати заповнювати сторіночки,декорувати ,робити фото і записувати все саме цікаве ))


Як же довго я вишукувала в гуглі ,що ж це таке той -  December Daily ,і чим більше шукала ,тим більше заплутувась )))) 
І зрозуміла ,що якогось єдиного зразка не має - кожен сам вибирає ,як вести цей грудневий щоденник .
Як приблизно буде виглядати мій ,які будуть розділювачі та який декор я приготувала можна глянути на відео
Використані матеріали  палітурний картон  , кольца , пудра для ембосінгу  , набір паперу від Скрапмир   CHRISTMAS NIGHT, 20Х20 СМ  , а також багато чіпборду та іншого декору )))

Заходьте в магазинчик  Креативность ,там ви знайдете ще багато цікавого для ваших  святкових робіт!

А я сподіваюсь надихнула вас! Па-па ))

2 комментария:

  1. Свєта, я а захваті!!! Молодчинка. Дякую за невичерпне натхнення!!!

    ОтветитьУдалить